Conditions de gestion
Definicions:
- Sol·licitant: Es considerarà com a SOL·LICITANT, en endavant, tota Persona Física major d'edat, Societat, Empresa, Associació o qualsevol altra entitat que desitgi contractar els Serveis oferts a través de la web www.registrocivilcentral.es.
- registrocivilcentral.es: El portal registrocivilcentral.es és un portal web gestionat per l'entitat SEDE TELEMATICA SL, amb CIF 93567592, dedicat a la gestió de tràmits relacionats amb dades de bases públiques com els Registres Civils, Jutjats de Pau i ajuntaments del territori espanyol.
1. Condicions de Contractació
Aquestes condicions legals regulen el procés de contractació a la web registrocivilcentral.es.
L'adquisició de qualsevol dels serveis oferts a registrocivilcentral.es, implica l'acceptació d'aquestes condicions legals de contractació, les condicions d'ús i la política de privacitat, així com el ple coneixement de l'usuari que el servei és ofert per l'entitat privada SEDE TELEMATICA SL.
registrocivilcentral.es informa a l'usuari que l'idioma escollit per a la celebració d'aquest contracte electrònic és el castellà i que no es preveu l'emmagatzematge del mateix per un tercer de confiança encara que registrocivilcentral.es si emmagatzema un registre de totes les comandes realitzades pels seus clients. Si ho desitja, pot imprimir o copiar aquesta pantalla per conservar aquestes condicions legals.
Tots els dades personals introduïts en aquesta web per aconseguir la informació sol·licitada són tractats conforme a la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD), i al Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril (“Reglament General de Protecció de Dades” o “RGPD”), s'utilitzen exclusivament per a la tramitació, enviament i facturació dels certificats. En cap cas s'utilitzaran per a campanyes publicitàries, ni enviaments no relacionats amb la tramitació concreta que hagi motivat el seu tractament. Pot obtenir més informació al respecte a la secció Politique de confidentialité.
2. Informació del servei
2.1 Garanties del processament de dades
Tots els dades personals introduïts en aquesta web per aconseguir els certificats sol·licitats són tractats conforme a la Llei Orgànica de Protecció de Dades LOPD, i són utilitzats exclusivament per a la tramitació, enviament i facturació dels serveis contractats.
Les seves dades seran exclusivament cedides quan sigui necessari per a la correcta tramitació del servei sol·licitat, sent transmès al Ministeri de Justícia, Registres Civils, Jutjats de Pau, o gestors personals encarregats de l'obtenció de certificats.
Tots els dades són enviats i emmagatzemats de manera segura al nostre servidor, mitjançant un certificat SSL de xifratge de seguretat, pel que les seves dades, tant personals com especialment les seves dades de pagament, tenen un tractament legal garantit i segur.
Per a una informació més detallada així com per conèixer tots els drets que el Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril (“Reglament General de Protecció de Dades” o “RGPD”) li atorga, pot visitar la secció Politique de confidentialité.
2.2 Terminis de lliurament
Els terminis d'enviament dels certificats són orientatius i mai poden ser garantits ja que els temps d'emissió dels certificats i la signatura pel responsable del Registre Civil / Jutjat de Pau depenen de canvis en el funcionament d'aquestes entitats així com de saturació puntual de sol·licituds, problemes tècnics i/o altres qüestions alienes al control del portal registrocivilcentral.es
Els terminis per tant no són vinculants i el procés de cancel·lació per retards en l'obtenció dels mateixos es regeix pel punt tercer d'aquestes condicions de gestió. El sol·licitant accepta que registrocivilcentral.es no és responsable dels retards en l'obtenció dels certificats per part dels Registres Civils o Jutjats de Pau competents.
El sol·licitant accepta que registrocivilcentral.es no és responsable dels retards/extraviaments de la documentació durant l'enviament, finalitzant la responsabilitat legal i gestora un cop els certificats hagin estat enviats, considerant-se el servei finalitzat un cop els documents han estat enviats.
El sol·licitant accepta que els retards/extraviaments de la documentació durant l'enviament són responsabilitat de l'entitat de transport dels documents, podent reclamar el sol·licitant directament a l'empresa de transport amb el codi de seguiment personalitzat del enviament en cas d'un enviament certificat. Si el sol·licitant va escollir l'opció d'enviament ordinari sense rastreig no disposarà de número de seguiment per reclamar.
2.3 Finalitat dels certificats
La finalitat del certificat pot ser sol·licitada pel Registre Civil corresponent per a l'emissió correcta del seu certificat, per la qual cosa, en cas de no haver-se exposat aquesta raó, es sol·licitarà al client l'especificació de la mateixa.
Els certificats de naixement expedit per a la primera obtenció del DNI (Document Nacional d'Identitat) o passaport, tenen un tractament especial pel que és OBLIGATORI l'especificació d'aquest fi. En tal cas, el número de còpies que es pot sol·licitar és només d'una, sent emesa a aquest efecte de primer DNI o PASSAPORT sense possibilitat de còpia addicional. En cas de pèrdua o extraviament d'aquesta còpia és necessària una denúncia de robatori o extraviament per poder obtenir una nova còpia del Registre Civil o Jutjat competent.
2.4 Falta de dades, impossibilitat d'expedició, dades incorrectes o certificats de publicitat restringida
Dans le cas où, en raison d'une erreur ou d'une méconnaissance du demandeur, la demande ne serait pas effectuée avec les bonnes informations et, par conséquent, le registre civil, le tribunal de paix, la mairie, etc., indique que l'événement à certifier ne peut être trouvé avec les données envoyées, nous contacterons le demandeur par email ou téléphone (en utilisant les données de la demande) pour lui demander de corriger ces informations sans aucun coût.
Le demandeur dispose de 20 jours calendaires pour répondre à cette communication et fournir les informations correctes ou manquantes, le processus pouvant être géré dans jusqu'à 3 registres civils différents s'il a des doutes sur le lieu de l'événement, cette gestion triple étant incluse dans le coût initial de la demande.
Passé ces 20 jours calendaires sans réponse du demandeur ou si l'événement n'a pas été trouvé dans l'une des 3 localités supplémentaires indiquées par le demandeur, le dossier de demande sera clôturé, et le service de gestion du certificat sera considéré comme terminé, sans possibilité de remboursement en raison du droit de rétractation, étant un processus déjà terminé.
Les certificats pour obtenir une carte d'identité ne peuvent être demandés qu'une seule fois. En cas de souscription à nos services pour gérer ce certificat et que les autorités constatent qu'il ne peut être délivré parce qu'il a déjà été délivré précédemment, le client perd le droit de demander un remboursement, car la gestion est considérée comme terminée en raison de l'impossibilité d'obtenir une seconde copie en raison de la responsabilité du client.
2.5 Certificats de publicité restreinte / données protégées
Si la gestion du certificat a été finalisée mais que le certificat demandé ne peut pas être envoyé par courrier postal parce qu'il s'agit d'un certificat de PUBLICITÉ RESTREINTE, la gestion sera considérée comme terminée une fois le processus réalisé de notre côté et il n'y aura pas de possibilité d'annulation du service, car il appartient au demandeur de savoir que ce certificat contient des DONNÉES SOUMISES À UN RÉGIME DE PROTECTION SPÉCIALE (CHAPITRE II de la Loi 20/2011, du Registre Civil).
Ce certificat protégé pourra être envoyé au Registre Civil le plus proche du domicile du demandeur, mais il ne pourra être retiré que par l'inscrit ou ses représentants légaux. Si l'inscrit est décédé, l'autorisation d'accès aux données spécialement protégées ne pourra être effectuée que par le juge de première instance du domicile du demandeur, à condition qu'il justifie d'un intérêt légitime et d'une raison fondée pour le demander.
Nous rappelons qu'en vertu des articles 83 et 84 de la Loi 20/2011, du Registre Civil, les certificats protégés et à publicité restreinte sont, entre autres : ceux qui incluent des informations sur la filiation adoptive et inconnue, la rectification de sexe, les causes de privation ou de suspension de l'autorité parentale, le mariage secret, le dossier des avortements, les changements de nom autorisés pour être victime de violence domestique ou pour leurs descendants, ainsi que d'autres changements d'identité légalement autorisés.
3. Annulations et remboursements
Les annulations et remboursements des services souscrits sont régis par la loi espagnole 3/2014, du 27 mars, qui modifie le texte consolidé de la Loi Générale pour la Défense des Consommateurs et Utilisateurs et autres lois complémentaires, approuvée par le décret royal législatif 1/2007 du 16 novembre. En vertu de cette loi et de son article 97, le demandeur est informé des droits et obligations liés à la présente souscription.
Le demandeur du service confirme, en effectuant le paiement de la demande, que son souhait est que la procédure commence immédiatement, acceptant expressément que le traitement commence pendant le délai de rétractation prévu à l'article 104.
En vertu de l'article 103 de cette loi, le demandeur perdra son droit de rétractation lorsque la procédure aura été exécutée en totalité par registrocivilcentral.es.
La procédure sera considérée comme complètement terminée, et par conséquent, il n'y aura pas de possibilité de rétractation ou de remboursement lorsque les documents auront été envoyés, car cela signifie que le service a été entièrement complété par le gestionnaire de registrecivilcentral.es, indépendamment de l'acceptation ou non de la réception des documents à leur arrivée à l'adresse du demandeur, ou si cela a entraîné un retard/perte par la responsabilité de l'entreprise de transport.
En vertu de l'article 108.3 de la même loi, lorsque toutes les étapes pour l'obtention du certificat n'ont pas été finalisées et que celui-ci n'a pas été envoyé, le demandeur pourra exercer son droit de rétractation, et il sera facturé par registrocivilcentral.es la partie correspondant à la première phase déjà terminée de création du dossier, enregistrement de la demande, affectation à un gestionnaire professionnel et début de la gestion, ce qui a un coût total de 9,13 euros (TVA incluse) par demande.
Si des services supplémentaires tels que la « gestion préférentielle » ont été souscrits dans le Registre Civil Central, ces frais ne pourront pas être remboursés si le service a déjà été réalisé par nos gestionnaires. Dans le cas des certificats à publicité restreinte, cela sera régi par le point 2.5 de ces conditions de gestion.
Le reste du montant payé pour la demande, donc le montant total payé moins les 9,13 euros et le service de « gestion préférentielle », sera remboursé au demandeur par le même mode de paiement utilisé pour la souscription du service, et le délai de remboursement par registrecivilcentral.es sera de 15 jours.
Pour exercer le droit de rétractation, il est obligatoire et nécessaire de faire la demande expresse par email. Le délai maximum pour demander le remboursement est de 18 mois à partir de la date de souscription.
4. Confidentialité et utilisation
Les communications entre registrocivilcentral.es y el solicitante tienen carácter privado y confidencial y solamente para la persona a la que va dirigido, pudiendo contener información confidencial y sujeta al secreto profesional, cuya divulgación no está permitida por la ley.
La distribución, copia o utilización de dichos mensaje, o de cualquier documento adjunto al mismo, cualquiera que fuera su finalidad, están prohibidas por la ley.
Los correos electrónicos pueden no ser seguros de accesos a terceros, por lo que no garantizan la confidencialidad ni la correcta recepción de los mismos, dado que pueden ser interceptados, manipulados, destruidos, llegar con demora, incompletos, o con virus. registrocivilcentral.es no se hace responsable de las alteraciones que pudieran hacerse al mensaje una vez enviado.
La información suministrada al SOLICITANTE son para su uso exclusivo y único, por lo que el mismo está obligado a mantener total confidencialidad en relación con los datos e información transmitidos. El SOLICITANTE no podrá ceder dicha información o parte de la misma a terceros sin el consentimiento previo y por escrito de registrocivilcentral.es. Estas obligaciones de confidencialidad subsistirán aún después de finalizar sus relaciones con registrocivilcentral.es. El SOLICITANTE será por tanto responsable de cualquier mal uso o filtración que se produzca entre su personal o cualquier tercero al que haya comunicado la Información.
5. Responsabilidad
registrocivilcentral.es garantiza tanto la legitimidad de las fuentes utilizadas en la elaboración de sus servicios de información, como los procedimientos y acciones encaminado a su creación, y la legalidad de la cesión de los datos de carácter personal conforme a la Ley 15/1.999 de Protección de Datos de Carácter Personal. No obstante, el SOLICITANTE se obliga a la observancia de lo establecido en dicha Ley. Aunque registrocivilcentral.es dedica el mayor esfuerzo y cuidado para tratar que la información suministrada sea correcta y fiable, debido:
- a la gran cantidad de material con el que trabaja registrocivilcentral.es para recopilar la información
- al hecho de que la información se elabora a partir de los datos suministrados por fuentes sobre las que registrocivilcentral.es no siempre tiene control y cuya verificación no siempre es posible.
- a la posibilidad de error, registrocivilcentral.es no garantiza la corrección de la información suministrada ni responde de posibles errores u omisiones. En consecuencia, el SOLICITANTE no podrá exigir responsabilidad alguna por los daños y perjuicios derivados de errores y/o incorrección o inexactitud en la información suministrada.
registrocivilcentral.es no será responsable por cualquier daño o pérdida resultante de negligencia, demora o error por su parte o sus directivos, empleados y agentes al procurar, transmitir o suministrar la información objeto del presente contrato, ni al prestar los servicios contratados.
La responsabilidad de registrocivilcentral.es respecto de los daños causados mediando negligencia grave, así como la indemnización de daños y perjuicios y abono de intereses en caso de falta de cumplimiento, no excederá en ningún caso, por pacto expreso de las partes, de la totalidad de las cantidades pagadas por el SOLICITANTE a registrocivilcentral.es.
6. Obligaciones del solicitante
El SOLICITANTE deberá abonar el coste de los servicios contratados, así como colaborar en todo momento con registrocivilcentral.es, proporcionando los documentos e informaciones solicitados, que serán empleados para la prestación de los servicios contratados. El SOLICITANTE responderá de la veracidad, exactitud u omisión de información o documentos suministrados. Los tiempos de ejecución de los servicios quedarán suspendidos el momento de petición de información o documentación al CLIENTE reanudándose una vez que ésta haya sido suministrada de forma completa.
registrocivilcentral.es se compromete a intentar contactar vía email hasta en 3 ocasiones con el SOLICITANTE en caso de que sea necesaria información adicional para la tramitación efectiva de la solicitud. Si el SOLICITANTE hace caso omiso a los requerimientos y no contacta con registrocivilcentral.es en el plazo de 30 días, la solicitud pasará a considerarse finalizada legalmente por imposibilidad de tratamiento.
7. Pasarela de pago
El medio de pago ofrecido en la página web es una plataforma internacional de pago seguro y confidencial, denominada STRIPE, por lo que registrocivilcentral.es declina cualquier tipo de responsabilidad en los problemas que pudieran derivar de la utilización de dicho sistema STRIPE o plataformas ajenas a registrocivilcentral.es.
registrocivilcentral.es se reserva el derecho a rechazar un pedido cuando tenga fundadas sospechas de fraude.
8. Ley aplicable y jurisdicción
Las Condiciones de uso y gestión y la solicitud de servicio se rigen por las leyes españolas. En caso de surgir conflicto o discrepancia en relación con la aplicación o interpretación de las presentes condiciones generales, las partes realizarán todos los esfuerzos razonables para resolver amigablemente sus controversias, sometiéndose en su defecto a Arbitraje, obligándose las partes de forma expresa a cumplir el Laudo arbitral que en su día se dicte, y todo ello con excepción de las acciones que contractual o legalmente deban resolverse por los juzgados y Tribunales de la jurisdicción ordinaria.
A dichos efectos las partes disponen que el Arbitraje será administrado por el Tribunal Arbitral de Marbella, que designará un solo árbitro. El Arbitraje tendrá lugar en la ciudad de Marbella.
A los solos efectos de formalización judicial del Arbitraje, así como para la resolución de aquellas acciones que contractual o legalmente deban resolverse por los Juzgados y Tribunales, las partes se someten expresamente a la jurisdicción de Marbella, con renuncia, asimismo expresa, a la invocación de cualesquiera otras jurisdicciones, material o competencia territorial.