Política de privacitat
D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD), i el Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril (“Reglament General de Protecció de Dades” o “RGPD”), aquesta Política de Privacitat s'aplica als tractaments de dades de caràcter personal que SEDE TELEMATICA, S.L. –d'ara endavant registrocivilcentral.es– realitza com a Responsable i/o Encarregat dels mateixos, en relació amb les dades que els usuaris i/o clients (persones físiques) faciliten com a conseqüència de la contractació dels serveis que presta registrocivilcentral.es, (d'ara endavant, els “Serveis”), o recollides en qualsevol de les seccions del lloc web registrocivilcentral.es).
Si no està d'acord amb els termes d'aquesta Política, no accedeixi ni utilitzi els Serveis.
Responsable del tractament de les seves dades.
- Denominació Social: SEDE TELEMATICA SL
- Nom comercial: registrocivilcentral.es
- Domicili: Av. Navegación, 38 CP 29601, Marbella, Màlaga, Espanya
- NIF: B93567592
- Dades d'inscripció: Inscrita en el Registre Mercantil de Màlaga, Tom 5651, Foli 34, Full MA141214, Inscripció 1a.
Delegat de Protecció de Dades (DPD): Per contactar amb el delegat de Protecció de Dades de registrocivilcentral.es, podrà escriure a la següent adreça amb l'assumpte «DPD»:

Finalitats del tractament
Les seves dades personals s'utilitzaran amb la finalitat per la qual hagin estat facilitades, en base a la contractació del servei per part de l'usuari, així com per al control de la relació contractual establerta i, específicament per a:
- Gestionar l'accés complet i la utilització correcta dels serveis per part dels usuaris, així com el seguiment de les seves sol·licituds.
- Gestionar la tramitació dels serveis davant de les entitats responsables de l'emissió dels certificats com Registres Civils, Jutjats de Pau, Ajuntaments, responsables/gestors del procés de certificacions i empresa d'enviament/logística de la documentació.
- Realitzar la facturació i comptabilitat respectiva a les sol·licituds i serveis contractats.
- Comunicar amb els usuaris en resposta a incidències, sol·licituds, comentaris i preguntes que ens realitzi a través dels Serveis o els formularis de contacte de la nostra pàgina web.
- Comunicacions: Podrem enviar-li correus electrònics, missatges i altres tipus de comunicació en referència al servei contractat, qüestions tècniques i canvis en els mateixos. Aquestes comunicacions es consideren part dels serveis i no pot renunciar-hi.
No tractarem les seves dades personals per a cap servei de publicitat no sol·licitada ni es cediran a tercers si no és estrictament necessari per a la consecució del servei contractat, ni tindran cap altra finalitat més enllà de les descrites anteriorment llevat que vingui imposat per llei o existeixi algun requeriment judicial.
Termini de conservació: Les dades personals proporcionades es conservaran i tractaran mentre es mantingui la relació de prestació de serveis, sense perjudici de la possibilitat d'exercir el seu dret de supressió, en aquest cas registrocivilcentral.es bloquejarà les seves dades durant el temps que persisteixin les obligacions legals.
Les dades personals de les persones interessades en la recepció d'informació sobre els serveis es mantindran en el sistema de forma indefinida mentre l'interessat no sol·liciti la seva supressió.
Legitimació del tractament
La base legal per al tractament de les dades és la legitimació basada en el consentiment de l'interessat prestat per a les finalitats anteriorment descrites, que es sol·licitarà en el moment de la contractació dels serveis, havent de ser indicat expressament el seu coneixement del tractament de les seves dades i de les condicions de gestió.
Les sol·licituds d'informació que ens faci arribar requereixen que l'interessat ens faciliti de manera voluntària les dades necessàries per poder atendre'l o prestar-li els Serveis. L'obligatorietat o necessitat de facilitar-nos aquestes dades es marcarà amb un asterisc (*) en els formularis o seccions corresponents a cada servei.
No obstant això, l'interessat pot lliurement negar-se a facilitar-nos aquestes dades o, posteriorment, revocar el consentiment prèviament atorgat per tractar les seves dades, si bé aquesta negativa implicarà la impossibilitat de que puguem atendre la seva petició o prestar-li el servei que es tracti.
registrocivilcentral.es entén que en facilitar-nos aquestes dades, l'interessat garanteix i es fa responsable de la veracitat, actualitat i exactitud dels mateixos i que accepta i consenteix expressament el seu tractament per a les finalitats abans descrites.
Destinataris de cessions o transferències
Amb caràcter general, registrocivilcentral.es no cedirà les seves dades personals a tercers excepte que estiguem obligats legalment a fer-ho o sigui estrictament necessari per al compliment efectiu de l'ordre de servei contractat, o serveis que vostè ens hagi autoritzat expressament en les comunicacions per escrit mantingudes.
En aquest sentit, li informem que per a la prestació de serveis serà necessària la cessió de les seves dades a personal encarregat de la gestió dels nostres serveis tant dins de RegistoCivil.es com en les pròpies entitats dependents del Ministeri de Justícia (Registres Civils, Jutjats de Pau, Ajuntaments i/o derivats).
De la mateixa manera, per a la finalització del servei contractat és necessària la cessió de dades a les empreses de missatgeria i logística amb les que treballem, sent en aquest cas les dades de caràcter personal que siguin exclusivament necessàries per remetre-li la documentació sol·licitada.
En acceptar les Condicions de gestió, vostè consent expressament aquestes cessions. En cas de revocació del seu consentiment no podrem seguir prestant-li els Serveis.
Drets de les persones interessades.
Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si en registrocivilcentral.es es tracten dades personals que li concerneixin, o no. En particular, vostè pot exercir davant registrocivilcentral.es els següents drets:
- Dret d'accés: permet a l'interessat conèixer i obtenir informació sobre les seves dades de caràcter personal sotmeses a tractament.
- Dret de rectificació: permet corregir errors, modificar les dades que resultin inexactes o incompletes i garantir la certesa de la informació objecte del tractament.
- Dret de supressió: permet sol·licitar l’eliminació de les dades objecte de tractament quan ja no siguin necessàries per a l’execució o prestació del servei.
- Dret d’oposició: dret de l’interessat a que no es dugui a terme el tractament de les seves dades de caràcter personal o que aquest cessi, excepte per motius legítims o per a l’exercici o defensa de possibles reclamacions, en aquest cas les mantindrem bloquejades durant el termini corresponent mentre persisteixin les obligacions legals.
- Limitació del tractament: En determinades circumstàncies, els interessats podran sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades, en aquest cas únicament es conservaran per a l’exercici o defensa de reclamacions.
- Portabilitat de les dades: les persones interessades poden sol·licitar rebre les dades que els incumbeixin i que ens hagin facilitat o que -sempre que tècnicament sigui possible- les enviem a un altre responsable de tractament de la seva elecció, en un format estructurat d’ús comú i de lectura mecànica.
- Dret a no ser objecte de decisions individuals automatitzades (inclosa l’elaboració de perfils): dret a no ser objecte d’una decisió basada en el tractament automatitzat que produeixi efectes o afecti significativament.
Possibilitat de retirar el consentiment: Així mateix, l’interessat té dret a retirar en qualsevol moment el consentiment prestat, sense que això afecti la licitud del tractament basat en el consentiment prestat en el moment de facilitar-nos les seves dades.
Si desitja exercir algun dels drets exposats, li preguem que ens enviï una carta amb totes les seves dades, incloent-hi DNI a: SEDE TELEMATICA, SL, Avda. Navegación, 38, c.p. 29601 de Marbella (Màlaga), indicant el tipus de dret que vol exercir.
Informació addicional
Conservació de determinades dades: SCIP informa que, en compliment de les disposicions de la Llei 25/2007, de 18 d’octubre, de conservació de dades relatives a les comunicacions electròniques i a les xarxes públiques de comunicacions, haurà de procedir a retenir i conservar determinades dades de tràfic generades durant el desenvolupament de les comunicacions amb la finalitat de cedir-les a les autoritats legitimades, quan concorrin les circumstàncies legals previstes.
Mesures de seguretat: Adoptem les mesures de protecció de dades necessàries per evitar la pèrdua d’informació, alteració de dades o l’accés per part de personal no autoritzat a la mateixa.